top of page
Kunden-Support-Agent

Ügyfélélmény 2018

Szeresd az Ügyfeleidet!

Piac&Profit Konnferencia


Időpont: 2018. október 3. (szerda), 9.00­–16.30

Helyszín: Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)

 

Új sikerirány: online és offline ügyfélkapcsolat együtt.

Személyesség és robottal kommunikáció. Egyszerre?

 

Program

8.30–9.00 Regisztráció

9.10–9.30 Az új generációs ügyfélélmény.
Előadó: Szabó Csaba vezérigazgató, Develor

9.30–9.50 Trendek 2018. Élményszerzés technológiai alapon?
Előadó: Mózes István ügyvezető partner, ClientFirst Consulting Kft.

9.50–10.10 Az ügyfélélmény az új marketing! A mindent átható, új szemléletmód.
Előadó: Kováts Péter business consulting director, G2Mglobal

10.10–10.30 2 az 1-ben. Személyes márka- és ügyfélélmény-növelés egyszerre.
Előadó: Serényi János ügyvezető, Értéktrend Kft.

10.30–10.50 Vevőket vagy rajongókat szeretnél? Emeld az ügyfélélményt cégstratégiai szintre!
Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető, Cégmenedzser Kft.

 10.50–11.15  Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.15–11.35 Az ügyfelek hűségéért. Nyerő gyakorlatok.
Előadó: Kovács Viktor Zoltán kkv-marketing igazgató, K&H Bank Zrt.

11.35–11.55 Hogyan teremtsünk értéket az ügyfelek számára a tőlük kapott adatok segítségével?
Előadó: Huszics György, a DIMSZ elnöke, a Crane ügyvezetője

11.55–12.15 Hogyan érjük el, hogy az értékesítők szeressék az ügyfeleket?
Előadó: Bíró Nóra értékesítési tréner, MOST (Master of Sales Training), DAS szerződött partner

12.15–12.30 Az ügyfélkezelés alapja a szervezettség.  Elérni a mágikus WOW-hatást.
Előadó: Kelemen Viktor ügyvezető, Bureau Veritas Kft.

12.30–12.50 Hibamentes ügyfélkezeléshezfolyamatszervezés.
Előadó: Varró Norbert ügyvezető, Resultator Kft.

12.50–13.40 Konzultáció az előadókkal, ebéd

13.40–14.00 A vásárló szereti megérinteni az árut. Új divat: offline és online vevőkapcsolat együtt.

Előadó: Rajz Gabriella ügyfélkapcsolati csapat vezetője, Shoprenter

14.00–14.20 Ügyfelekről adatok szerzése, elemzése. E nélkül nem megy!
Előadó: Vida-Gősi Bernadett ügyfélkapcsolati menedzser, Opten Kft.

14.20–14.40 A sikeres hibaelhárítás, panaszkezelés.
Előadó: Vavrek Balázs marketingvezető, Kreatív Kontroll Kft.

14.40–14.55 Hűséges vásárlók az összes értékesítési csatornán. Omnichannel ügyfélélmény mobilshop-applikációval.
Előadó: Máriás Zsigmond ügyvezető, LogiNet Systems Kft.

14.55–15.15 A korszerű digitális ügyfélszolgálat. A nélkülözhetetlen chatboton túl.
Előadó: Tornai István ügyvezető, Areté Marketing

15.15–15.35 A szeretet kommunikációja, avagy 5 tipp, amivel sikeresen megtartható a meglévő ügyfelünk és mágnesként vonzódnak be az új partnerek.
Előadó: Kocsis Zoltán kreatív grafikai szakértő, Idea Fontana Kft.

15.35–15.55 Konzultáció az előadókkal

15.55–17.00 Networking különprogram

bottom of page