top of page
Digitale Social Media

Piac és Profit konferencia

Social Media 2018

Időpont: 2018. szeptember 6. csütörtök, 9:00­–16:00

Helyszín: Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)

 

Szeretnéd megtudni, hogyan használd másként a Social Media felületeit a megváltozott, romló paraméterek mellett, sokkal eredményesebben? Mert még mindig a legolcsóbb hirdetési és marketing felület a Social Media. B2C-ben magasan vezet a Facebook, pedig az utóbbi időben az adatbotrány, az eredménytelenebb algoritmusa és a GDPR miatt megtépázódott a tekintélye. B2B-ben például a LinkedIn is nagyon feljött. S mire lehet használni a többi médiafelületet? Mivel helyettesítsük a GDPR által bezárt elérési lehetőségeket?

Facebook, Instagram, YouTube, Messenger, Viber, Twitter, LinkedIn, Snapchat, Pinterest, blogolás. Hol legyünk jelen és hogyan?

Témák

  • Helyzetkép a közösségi oldalak népszerűségéről, hasznosságáról a céges marketing szemszögéből. Legnépszerűbb felületek.

  • Többe kerül és kevesebb emberhez jutunk el? Megváltozott Facebook hirdetési algoritmusra új célzások és stratégiák.

  • Hogyan változtak az üzleti modellek a közösségi médiában? Hogyan alakítanak át korábban bevált üzleti lehetőségeket az új közösségi platform funkciók?

  • Influencer-marketing. Már csak rajtuk keresztül lehet bármit eladni? Új intézmény megszületőben.

  • Az üzleti szektor social media szokásai.

  • A számok nem hazudnak. A mérhető social media/influencer/content marketing.

  • Instagram és YouToube praktikák.

  • A Messenger. Tündököl vagy bukási ágon van? A mobil, a Social Media és a Messenger együtt marketingcélokra.

  • Márkaépítés a Social Mediában. Vigyázz, mert rombolás is bekövetkezhet!

  • Hogyan érjük el, hogy a célközönségünk interakcióba lépjen a cég közösségi oldalával?

  • A chatmarketing technológiai fejlődés diktálta új eszköztára.

  • Milyen ma a jó poszt és hirdetés? Tartalom vagy forma. Mivel ragadod meg a figyelmet?

  • A marketinges lehet jó blogger? Üzletet is előmozdító bloggerség a gyakorlatban.

  • Az adatvezérelt marketing, remarketing új technikái.

  • Élet a Facebook-on kívül. Milyen megjelenésre használjuk a többit? Árak és eredményesség összehasonlítása.

  • A webáruházak mozgástere. Még mindig az ügyfélélmény, az érzelmekre hatás, a személyesség

 

Earlybird kedvezményes regisztráció augusztus második feléig!

A részleteket itt találod.

bottom of page